Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Το Εικοστό

Λένε πως οι αδυναμίες δεν κρύβονται. Και ούτε έχω σκοπό να κρύψω τη δική μου αδυναμία για τον Λεωνίδα Μπαλάφα. Ήδη με ψιλοδουλεύουν όλοι οι φίλοι και γνωστοί. Μα πραγματικά ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που θα τον έβλεπα και πάλι live. Πιάσαμε λοιπόν μια θέση μπροστά από τη σκηνή. Περίμενα υπομονετικά να τελειώσουν τα άλλα συγκροτήματα, τα οποία ήταν καλά οκ. Ειδικά οι Mr. Highway ήταν εξαιρετικοί πραγματικά. Με ένα στυλ που δε θύμιζε σε πολλλά τα ελληνικά συγκροτήματα. Εμένα μου θύμισαν λιγουλάκι τους the national, χαρακτηριστικό που μόνο θετικό θα μπορούσα να θεωρηθεί. 

Και επόμενος βγήκε ο Λεωνίδας. Τι να πεις για κάποιον που τόσο πολύ θαυμάζεις. Η φωνή του μου αρέσει έτσι περίεργη που έχει γίνει. Η μουσική του με παρασύρει. Και οι στίχοι του είναι λες και γράφτηκαν για τις δικές μου σκέψεις. Τον συμπαθώ λοιπόν τον Μπαλάφα και ελπίζω να συνεχίσει να γράφει και να επιλέγει τόσο καλά κομμάτια. Ποιος θα περίμενε ότι θα κολλούσα με τραγούδια που έχουν μέσα κλαρίνο, όταν τα παραδοσιακά μας τα αντέχω για ένα συγκεκριμένο, μικρό, χρονικό διάστημα. Δεν μπορώ να τον εντάξω κάπου, σε μια από αυτές τις ανούσιες ομάδες που χωρίζουμε τη μουσική. Ομάδες που ποτέ δεν έμαθα για να είμαι ειλικρινής. Και οι απαντήσεις σε ερωτήσεις του τύπου "τι μουσική ακούς" συνήθως με μπερδεύουν όταν ο άλλος σου λέει "alternative rock style με punk και λίγο soul επιρροές". Τον Μπαλάφα λοιπόν, για να μη ξεφεύγω και από το θέμα τον έμαθα από το γνωστό Fame Story 4. Από τότε μου άρεσε αν και οι γενικές μουσικές επιλογές εκείνης της ηλικίας μου είχαν κάποια θεματάκια. Πρώτο τραγούδι του που έμαθα στη συνέχεια ήταν το Τρεις Ευχές. Ακόμη και τώρα το ακούω και οι στίχοι του με ανατριχιάζουν. Τα περισσότερα κομμάτια τα έμαθα από ένα συγκεκριμένο άτομο και δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό κάτι τέτοιο. Το να συνδυάζεις τα κομμάτια ενός τραγουδιστή με ένα μόνο άτομο. Το live αυτό, του Σαββάτου, ήταν πολύ σύντομο, λίγα τραγούδια και αυτά υπό πίεση για να βγουν και οι επόμενοι. Ας είναι. Ακόμη και για τόσο λίγο που ήταν η φωνή του μας ταξίδεψε και πάλι. 

Λεωνίδας Μπαλάφας Live-Volos Music Day 23.6.12

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου