Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Το Εικοστό Τρίτο

Just.not.today.
Η αλήθεια είναι πως έχω αγχωθεί. Χθες παρορμητικά είπα ότι θα ήθελα να κάνω ένα σόλο. Ποιος είσαι εσύ που θα τολμούσες κάτι τέτοιο, μου είπε το βλέμμα της ισχυρής κυρίας. Δες ποιοι άλλοι θα συμμετέχουν σε αυτό. Δεν είσαι εκεί, δε θα έπρεπε να ζητήσεις να είσαι σε αυτή την ομάδα. Και έτσι τώρα έχεις να αντιμετωπίσεις το σήμερα. Το να πας νωρίτερα στη συνάντηση και να τεστάρεις τις δυνατότητές σου. Το τόλμησες όμως. Τουλάχιστον έκανες αυτό, είπες το τρομερό "και εγώ". Είναι περίεργες αυτές οι ώρες κάθε απόγευμα. Δε νιώθω άνετα ούτε με ένα άτομο από την υποτιθέμενη ομάδα μας. Όταν καθόμαστε σε κύκλο κλειδώνομαι. Μόνο όταν ξεκινάμε να κινούμαστε, όχι να χορεύουμε, γιατί είναι κάτι διαφορετικό αυτό που κάνουμε, μόνο τότε τα πράγματα μέσα μου χαλαρώνουν. Και όσα κάνουμε είναι γεμάτα λάθη και ασυνάρτητες κινήσεις για την ισχυρή κυρία. Όσα δίνω εγώ είναι αδιάφορα να εκφραστούν, είναι ψεγάδια και ψεύτικα, ψεύτικα, ψεύτικα.
Ίσως θα έπρεπε να μην πας νωρίτερα σήμερα. Ίσως, να το άφηνες και να μη ζητούσες και πολλά. Ίσως δεν υπάρχει καν λόγος να προσπαθείς για όλο αυτό. Πρόσωπα που σε νευριάζουν τριγύρω και τα βάζεις με τον εαυτό σου. Ξεκίνησε να είναι κάτι που σου άρεσε και κατέληξε μια συνεχής προσπάθεια να αποδείξεις στον εαυτό σου ότι μπορείς να τα βγάλεις πέρα με τα αρνητικά σχόλια. Επρόκειτο για έκφραση όμως! Για κίνηση που ξετυλίγεται από μέσα σου σαν αύρα. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με το να λες στον άλλον ότι δεν έχει καλή φωνή και δεν ξανατολμάει να τραγουδήσει, ή ότι το χέρι του δε πιάνει και σταματάει να ζωγραφίζει από τα δώδεκά του, γιατί όλοι φοβόμαστε την απόρριψη των άλλων, τα άσχημα σχόλια, την απογοήτευση που θα δώσουμε στον εαυτό μας πως δεν τα καταφέραμε. Και προτιμούμε να τα παρατήσουμε. Θυμήθηκα μια φωτογραφία που πέτυχα στο facebook που έλεγε Someday i'm gonna change the world, just not today. Έτσι λοιπόν σκέφτομαι και εγώ σήμερα, κάποια στιγμή θα αποδείξω ότι θα μπορούσα να τα βγάλω πέρα, απλά όχι σήμερα. Σήμερα, δεν έχω τις δυνάμεις να αντέξω φωνές και άσχημο σχολιασμό, για όσα κάνω λάθος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου