Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Το Εξηκοστό Τρίτο

There's no drink nor drug I tried to tame the ghosts in my head ,that run wild and wish me dead.
Δεν υπάρχει κανένα φάρμακο για να περάσει αυτός ο ξερός βήχας. Σου λέω, βήχας που ηχεί μέσα στο κεφάλι μου. Δοκίμασα κάθε ναρκωτικό για να μου περάσει και να μπορέσω να κοιμηθώ ένα βράδυ ήρεμα. Αλλά δε γνωρίζω πως να ξεφορτωθώ τα γρατζουνίσματα στην αναπνοή μου. Και είναι πολύ βαρύ το τίμημα που πληρώνω τώρα, για τα λίγα καλά και όμορφα που μου πρόσφερε η αγάπη εκείνη. Ένας μυστικός αγώνας κάθε μέρα να ηρεμήσουν τα πάντα στο κεφάλι μου. Να αποτοξινωθεί το σώμα και το μυαλό από τις ουσίες τις δικές σου. 

*Κλεμμένες ιδέες από Mumford & Sons- Lovers Eyes: http://www.youtube.com/watch?v=xWNq89joPrI&feature=related

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου